מאמרים

גיוס אשראי כהשקעה לעתיד

גיוס אשראי מהווה את אחת מן האופציות המומלצות ביותר עבור עסקים בתחום גיוס הון חיצוני. למרות זאת, הוא עדיין מרתיע בעלי עסקים רבים, שלא בצדק.

 

גיוס אשראי: בואו נסתכל על הדברים כמו שצריך

גיוס אשראי במובנים רבים הוא עסקה בפני עצמה, בין אם מדובר באשראי בנקאי ובין אם מדובר באשראי חוץ בנקאי. כמו כל עסקה, גם הגדלת מסגרת האשראי בבנק, או לקיחת מוצר אשראי מחברה חיצונית לבנק (אשראי חוץ בנקאי) כוללת בתוכה תנאים ויתרונות לשני הצדדים המעורבים בעסקה.

למרות זאת, עדיין קיימים בעלי עסקים שחוששים לפנות לפתרון גיוס אשראי, דבר אשר עשוי להוביל לכמה תוצאות בלתי רצויות, כמו כניסה לקשיים כלכליים, עצירה של ההתפתחות העסקית או אפילו, פנייה לגיוס הון ברגע האחרון. כך או כך, מדובר באפשרויות שאף בעל עסק לא היה מעוניין להתמודד עמן, בייחוד בעולם העסקי של היום, בו עסקים נמצאים בלחץ מתמיד להצליח ולהתבסס כלכלית.

 

הסתכלו קדימה

בהנחה שהעסק שלכם אכן מתפקד ובעל פוטנציאל להצליח, ההסתכלות הנכונה על גיוס אשראי היא כהשקעה לטווח הארוך. מטרתו של גיוס האשראי היא לאפשר לכם "ללוות" כסף מהבנק או ממקורות חוץ בנקאיים ולהחזיר את הכסף בצורה גמישה יחסית, תוך התחשבות בהכנסות שלכם, התקדמות העסק ושאר הצרכים הזמניים או הקבועים שמאפיינים אתכם. בסופו של דבר, כל עסק זקוק מפעם לפעם להון חיצוני כדי לנסוק, גם עסקים וותיקים וכל שכן, צעירים.

 

אשראי מוגדל לא חייב להעיק עליכם במשך שנים

החכמה בגיוס אשראי, היא למצוא את מוצר האשראי המתאים לכם ביותר, בהתחשב בנתוני העסק, הצפי הריאלי להכנסות בעתיד, תנאי האשראי, לרבות הביטחונות והריביות, וכיו'. למעשה, גיוס אשראי שנעשה כמו שצריך יכול לפתור עבור העסק בעיה זמנית שלאחריה, תוכלו להגיע להסדר נוח יותר עם מקור האשראי שלכם. מן הצד השני, גיוס אשראי לקוי יכול להכניס בקלות את העסק ללופ של הפסדים אשר בסופו, בעל העסק ימצא את עצמו בקשיים כלכליים.

 

עם חברת OPEN, תוכלו למצוא את פתרון גיוס האשראי ההולם אתכם בתנאים גמישים ומשופרים! תנו לנו ליועצים שלנו לדאוג לעסק שלכם!