מאמרים

תחרות עסקית, גיוס אשראי ומה שביניהם

נתונים עדכניים מעולם העסקים הישראלי מצביעים על עלייה צפויה בשיעור היזמות העסקית מחד, אך על ריביות לא נוחות הניתנות לעסקים רבים מהבנקים מאידך.

אז כיצד מומלץ לעסקים לנהוג במצב הסבוך הזה?

ממש לאחרונה, מחקר חדש מאוניברסיטת בן גוריון (מחקר GEM) העלה כי חלה עלייה משמעותית ברמת היזמות העסקית בקרב ישראלים. ליתר דיוק, על פי תוצאות המחקר, ב-3 השנים הקרובות, שליש מהישראלים צפויים להקים עסק חדש.

אפשר להסביר את הנתון הזה בדרכים רבות, אולם קיימות לו גם כמה משמעויות מעשיות:

  1. אחוז העסקים המתחילים והקטנים רק ילך ויעלה במשק עם כל המשתמע מכך.
  2. גם עבור עסקים הגדולים והוותיקים, התחרות בתחומים רבים רק תלך ותגבר, כתוצאה מהקמה של חברות "בוטיק", סטארטאפים חדשים וכד'.

בכל מקרה, ברור כי הן עסקים קטנים והן עסקים גדולים יצטרכו להכין את עצמם למצב בו הם יידרשו להתחרות על לקוחות ולפתוח לעצמם אפיקי פעולה חדשים ורווחיים יותר.

 

ואיך זה קשור לגיוס הון או גיוס אשראי עבור עסקים?

במצב של תחרות גבוהה במשק, עסקים רבים, קטנים כגדולים, מוצאים עצמם במצב בו הם לא יכולים להסתפק רק ברווחי העסק הקיימים והם נדרשים למצוא פתרונות גיוס הון שונים, לרבות גיוס אשראי, על מנת שיוכלו להשקיע בענפים או בפעילויות רווחיות עתידיות.

רק כדי לסבר את האוזן,  עסקים שונים ובייחוד עסקים קטנים ובינוניים מגלים במהרה כי גיוס ההון איננו כה פשוט, שכן נתונים עדכניים מצביעים על עלייה חדה בריביות הניתנות לעסקים קטנים מצד הבנקים. חשוב לציין כי הריביות לעסקים גדולים או בינוניים נשארה יציבה, אך עדיין איננה נוחה בהכרח. מה ניתן לעשות במקרה כזה?

 

מצמצמים את הסיכון על ידי פנייה לחברת גיוס אשראי מנוסה!

בדיוק כפי שמומלץ לגשת ליועץ משכנתאות לפני בחירת מסלול משכנתא, כך גם מומלץ לגשת לייעוץ בחברה המתמחה בפתרונות גיוס אשראי, לפני ההתחייבות למקור מסוים. חשוב לזכור כי השירות מומלץ הן עבור עסקים קטנים והן עבור עסקים גדולים, שכן כל גיוס הון טומן בחובו סיכון שמטבע הדברים רצוי לצמצם ככל הניתן בעזרת ידע מתאים והחלטה מושכלת.

 

חברת OPEN תסייע לכם לבחור במקור גיוס האשראי המותאם ביותר לצרכיכם, בעזרת צוות יועצים מיומנים, והליך דיסקרטי ויעיל שיסייע לכם להקפיץ את העסק שלכם קדימה!